Våren för alltid med sig...

... sjuk hals för min del :( Fattar inte varför jag ska ha ont i halsen femtusentrihundrafem gånger i året trots att mina tonciller är bort opererade. Värst är det alltjämt på våren och jag är alltjämt förberedd på att det ska komma, men det är lika hemskt varenda gång. Bäst för mig att jag är FRISK nästa vecka. Dels för att jag ska kunna åka och hälsa på farfar och dels för att vi åker till Lappland och det är påsk!

Hoppas bara att jag inte smittade ner farfar eller farmor igår.. :/

Slutade en timme tidigare idag och nu sitter jag här och dricker varm saft. Bara T kommer hem så ska vi småningom åka och handla. Jag ska fixa en tonfisk-makaronisallad åt mig så jag har något att äta i jobbet i helgen :) Sen kommer det ju Talang 2009 ikväll också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0