Snörvel

Halsen är ganska bra idag, men nu har jag fått snuva och feber istället. Passar väldigt bra då jag jobbar i helgen. Ska befinna mig på kvälsskift om en timme, så handledaren får avgöra om hon vill ha mig där eller inte. Helst skulle jag vilja bli hemskickad för mitt huvud känns som en tio kilos klump, men har ingen chans att jobba in förlorade timmar heller då min arbetslista är fullspäckad. Skulle vara bäst om jag får timmarna "till godo".



Update: Febertermometern på praktiken visade tillräckligt högt så blev hemskickad från sjukhuset. Nu är jag "sjukskriven" fram till måndag. Lika så bra så får jag vila upp mig så jag är på fötter igen på torsdag. Var och handlade blåbärssoppa åt mig så nu ska jag ligga på soffan resten av dagen.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ja-a du det är minsann inte kul att vara sjuk...:( här e de heller inget vidare...:( blä!

2009-04-04 @ 12:52:43
URL: http://asasplats.blogg.se/
Postat av: LINDEROTH

Åh vilken fin blogg du har :)

2009-04-06 @ 20:12:42
URL: http://dlinderoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0