Gina Tricot Grand Opening


Som säkert alla vet (nästan) vid det här laget så öppnade Gina Tricot i Vasa igår. Jag åkte självklart via då jag var påväg hemåt från Malax.

Jag möttes av en massa "teinin" som desperat stod och försökte hitta något att köpa. Kläderna föll på golvet och folk trampade på dem med sina smutsiga skor. Inte så konstigt att nästan alla ljusa klädesplagg var smutsiga, för expediterna sprang efter och plockade upp dem tillbaka på sin plats. Tyckte även att det inte var något speciellt med deras kläder, en helt vanlig klädbutik helt enkelt. Men om jag någon gång behöver en klänning eller festtopp så vet jag vart jag ska gå och söka. Affären bestod ju till stor del av sådant.

Antar att det helt enkelt var för mycket folk där igår. Ett plus är ju att kläderna inte är så dyra, passar bra åt en studerandes plånbok. Nog ska jag väl ge stället flera chanser, förhoppningsvis är det lite mindre folk där nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0