Work

Har jobbat kvällsskifte ikväll. Var meningen jag skulle ha börjat kl. 15 och slutat 22, men de ringde från jobbet imorse (väckte mig) och undrade om jag kunde komma till 13 istället. Inget emot mig, fick ju åka hem kl. 21 och en timme rikare :) Men det blev lite bråttom med maten eftersom jag steg upp runt 11...
Imorgon är det morgonskiftet som gäller.

Kändes lite konstigt att jobba idag då jag egentligen har slutat mitt sommarjobb och gått tillbaka till studierna. Fast jag bara har varit bort lite mer än en vecka så hade det hätt massor, både roliga och tråkiga saker. Dödsbud är alltid lika tråkigt att ta emot, speciellt då det gäller en "favorittant". Men det är ju livets gång, alla blir vi ju gamla och ska bort förr eller senare!

Nu ska jag checka era bloggar!:)

Kommentarer
Postat av: åsa

vi är inte riktigt säkra ännu...:P men jag tror vi ska på passet som börjar 16:15... men vi är inbokade på båda ännu men som sagt tror jag att den blir den första...:) hänger du med?

2008-09-07 @ 09:45:11
URL: http://asasplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0