Uppskattat

Eftersom min älskling kommer hem någon gång inatt och ska upp till jobbet imorgon bitti så har jag färdigställt hans morgonrutiner så långt som jag förmår. Bl.a. så är hans morgonmål färdigt (bara att ta fram ur kylen), kaffet upplaggt, lunchlådan diskad och fixad samt en flaska saft blandad. I princip så behöver han bara aktivera sig med att trycka på kaffebryggaren och utföra sina behov på wc. Och ja, klä på sig också. Detta är garanterat uppskattat från hans sida då han minst får ligga 10 minuter längre i sängen imorgon :)

För min del så blev det en promenad till ikväll. Härligt väder, så där mysigt kallt så man får ha en tjockare jacka på sig utan att få för varmt :) Det är nog något speciellt med höst också, luften är så frisk på något sätt.

Har sett färdigt min nerladdade film och sen såg jag på "ensam mamma söker". Slötittar på Bridget Jones nu, tror jag snart ska besöka sängen. Kommer inte att kunna sova så bra innan T är hemma, kan aldrig riktigt slappna av förrän jag ser att han kommer hem välbehållen. Har alltid varit så, även då jag bodde hos föräldrarna och det gällde någon familjemedlem som var ute på vift under nattens gång. Det är väl oron över att något kan hända som tar överhand, vad vet jag.

Ny skolvecka imorgon då, bara att bita ihop!
Mia kom hem från Luxemburg och liva upp klassen... Saknar ju dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0