Sämsta dagen på hela veckan

Idag är det söndag vilket innebär veckans sämsta dag. Söndagar är alltid slöa och tråkiga, i princip inget händer.

Har varit på en långpromenad idag och det var ju tomt på folk överallt. Har varit tvungen att avboka båda bodycombatpassen över helgen, för det enda min förkylning klarar av så är promenader. Men på bättringsvägen är jag, fast är nog rejält snorig ännu.

T har farit till Valkeakoski på fotboll så jag är ensam hemma idag dessutom. Det gör ju inte saken så mycket roligare.

Håller som bäst på och tar ner en film åt mig (27 dresses), mycket billigare än att gå till makuuni och hyra :) Har redan hunnit tjuvkika ca. en halv timme, men det "buffrar" så mycket medans det laddar så orkade inte längre.

Funderar på om jag skulle ta en liten promenad till innan jag går i duschen, har inget annat för mig. Men det är så kallt här i lägenheten så duschen skulle sitta perfekt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

va kostar e ti hyr på makuuni??

2008-09-14 @ 19:18:14
URL: http://iiidah.blogg.se/
Postat av: Mia

Söndag är på ett sätt en bra dag. Man får bara vila och njuta. Man kan gå på en promenad, värma kakao efteråt och bara mysa under täcket. Det du.



Men sen kommer de ju vardagen på efter söndag. Det är ju int kul.



Fortsätt blogga o oftare. KRAM!!! :)

2008-09-14 @ 21:26:21
URL: http://miareser.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0