Kväll på Brändö

J och jag har tillbringat kvällen hos I, var dit på födelsedagssaft samt inspektion av lägenheten :) Lite lyxigare än vad jag har det iallafall :P

Då jag och J skulle gå hem så hittade vi en sladd hängandes från (som vi trodde var) I:s fönster, så J knackade på för att I skulle komma och ta in dendär sladden :D Mittiallt öppnar hennes finska grannflicka så vi var visst på fel fönster... Där står J och håller i och sliter i den där sladden. Haha vad vi skrattade och skämdes! Förstod inte ens att säga "anteeksi" åt stackars flickan som vi säkert skrämde livet ur. Nåja, ett gott skratt förlänger ju livet :D

Nu skulle jag no vilja se på lite tv. Skulle se på Idol (program nummer 1) via nätet, men nu påstår de att man inte har "licens" till det utanför Sverige. Suck.

Får väl sitta framför datorn då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0