Idol 2008 och tent

Eftersom jag var på resande fot igår så missade jag (tyvärr) första avsnittet av Idol 2008. Men så fast som jag är i detta tv program så kunde jag inte slita mig från att se på en massa klipp från gårdagens audition via nätet idag :) Sitter bänkad i soffan nu och väntar på kvällens avsnitt.

Skolan har ju börjat och det innebär ju också en hel massa arbeten och tentande. Imorgon är det sista chansen för fysiologin för min del. Men jag har knappt läst något, det känns som om jag läser saker jag har läst förut. Och det har jag ju, tokläste inför fysiologitenten någongång i mars men jag missade ju den då =/ Såklart har en massa fallit i glömska, så det får bära eller brista, har inte så höga förväntningar....

Men nu snart Idol :)

Kommentarer
Postat av: Nina

Håller tummarna!

2008-09-05 @ 11:06:07
URL: http://niini.blogg.se/
Postat av: Anonym

e je kaffe å tårta på måndaskvieldin i stan:) j sa du je ledi månda så..

2008-09-05 @ 11:56:29
URL: http://iiidah.blogg.se/
Postat av: Anonym

mm vetcha he tå

2008-09-05 @ 13:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0