Här igen då

Är i Vasa nu igen då, och kan redan konstatera att det suger rejält. Tänk då jag aldri kommer överrens med den här staden! Tacka vet jag Jakobstad, perfekt och liten stad där man känner sig trygg och hemma.

Hade en helt onödig skoldag idag så skulle jag ha vetat så skulle jag stannat i Jeppis och kurerat mig med en massa varm dryck samt legat och snorat mig under täcket framför tv:n. Jädrans förkylning.
Sen  så är man också bortskämd med lediga dagar och nu har vi inga :( Fullspäckat schema från första början bara.

Har just varit in till stan. Råkade ha sönder en vinflaska i bilen så ni kan ju bara tänka er hur det luktar där! Träffade helt oväntat mamma på Prisma så hon sade att det luktade som ett vinbryggeri i min bil. Tur att jag inte har något luktsinne i skick :) Nåja, var iallafall skoj att uppdatera sig lite "hemifrån", så vi satte oss vid McDonalds med varsin sundae glass. Efteråt var jag ut på badrumsmattjakt, men då inte folk vet vad kundbetjäning är så får de nog ha mattan för sig själv. Köper den i Jeppis istället.

Jaa, vet ni vad!? Det är lite katastrof här. Har ingen tv bild, vilket självklart betyder att jag inte kan se på tv!! :'( Såå tyst och sååå ensamt. Har nämligen inget digiboxkort eftersom jag såg svt 1 och 2 samt fyran innan praktiken i vårvintras. Har beställt efter ett åt mig nu via nätet, dit far fan 15 euro i månaden också :/ Daaamn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0