Det börjas igen

Dags att börja sitta och svära, sucka och stöna över allt skolarbete. Tänk då jag aldrig riktigt har lärt mig att tycka om skolan, tenter och skolarbeten... Det är väl på tiden att jag inser att jag aldrig kommer att börja tycka om det heller.
Satt i skolan och skulle börja skriva, men tyckte allt såg så himla jobbigt ut så jag sket i det och for hem. That's me, men det bästa med mig så är ju att jag ändå skärper till mig till sist då jag inser att deadlinen knackar på dörren.

Ska så småningom besöka duschen. Blir tortillas ikväll och en sväng till Oliver's Inn.

P.S Tage har fortfarande inte hittats. Alltihop är så skrämmande, man vågar ju snart inte röra sig ensam i Vasa längre! Hoppas verkligen att han hittas välbehållen.
Här kan ni läsa en artikel ur VBL idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0