Då var vi här igen

Fredag igen, enligt mitt tycke så är det den bästa dagen på hela veckan! Då kvällen kommer så har man (kanske) en hel arbets- eller skolvecka bakom sig och hela helgen framför sig. På fredagar brukar vi äta lite godare (samt onyttigare) mat, ikväll blir det tortillas!:) Har varit sjukt snål på det i några dagar nu.

Jag har menat baka havreostgifflar idag att lägga i frysen, men får se om jag får spara det tills måndag. Steg upp senare än menat idag, nämligen kvart över 10. T gav mig i uppgift igår att städa wc, sen ska jag till frissan och klippa luggen (äntligen!) strax efter 12. Hade menat mig hinna med en långpromenad idag också, allt innan T är hemma från jobbet.

Men usch vilket höstväder vi har idag. Mulet, blåsigt och löven bara viner. Det är väl detta som kallas, ja, höst. Hoppas det inte är så kallt bara.

Men nu ska jag äta en GI-semla och dricka en tekopp!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0