Ny vecka igen

Jobbhelgen förflöt smärtfritt, några euron rikare. Hade vården igår, vilket jag inte har haft sen augusti, så det var lite mycket spring. Men som tur ändras inte läget så mycket på jobbet just nu, så jag går inte misste om så mycket under veckorna som jag inte är där.

Är ledig från skolan idag. Har inte så mycket att göra, trist väder ute så man kan ju inte gå ut. Måste nog ta mig på en promenad ikväll, oavsett om det regnar eller inte. Det finns ju duschen och torra kläder då man kommer hem :)
Men först så ska jag fixa till crépes åt oss idag, sen kanske jag får med mig T på en lägenhetsvisning. Det är dock en höghuslägenhet och det är inget som kommer att bli köpt, men intressant att se iallafall.. :)

Nu blev tvättmaskinen färdig, dags att hänga upp och sätta i en ny!

Kommentarer
Postat av: Mia

Du kommer att bli en perfekt fru. :D Vet du det....

Vart skall ni och se på lägenheten, skall ni månne skaffa större? Tillökning ;)



Jodå. Här regnar det oxå. Men nu har solens strålar börjar bryta sig genom så, månne det inte blir soligt ikväll.



Jag tänkte åka o simma idag. Har inte varit där förut så det skall bli intressant att se hur där ser ut. Där finns dock ingen bastu :(



Kram

2008-10-06 @ 13:53:40
URL: http://miareser.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0