Ny soffgrupp

T och jag ska köpa en ny soffgrupp bara vi hittar den vi vill ha. Vi hittade just "den" på Sotka här i stan, mörkbrun tygsoffa (3+2 sits). Men såklart var den helt slut i centrallagret och vi skulle vara tvungna att vänta sju veckor innan vi får den. Detta är en jädrans lång tid, man hinner ju fundera och ändra sig många gånger under den tiden. Dessutom så vill man ju nog ha något man har köpt så snabbt som möjligt.

Imorgon har T tagit en ledig dag från jobbet och vi skall åka till Kokkola och se om vi hittar någon soffgrupp åt oss där. Får hoppas på det bästa. Blev rejält besviken då jag inte fick sofforna från Sotka... Hade SÅ sett framemot något nytt. Dessutom är jag en sådan person, att då jag vet att jag skall få något nytt och har sett framemot det, så ska det behöva ske meddetsamma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0