Nu !

J a g  h a r  b e s t ä m t  m i g ! ! Jag flyttar. Om jag inte trivs så får jag väl flytta en tredje gång då ;) Men kanske lika så bra att låta bli den saken, det är nog ganska många i min närhet som får fnatt då. Jag är ändå inte så mycket i Vasa, så jag kan nöja mig med den där lägenheten. Höga krav kan jag börja ställa på boendet sedan då jag har skolan färdig och har lite pengar (förhoppningsvis) att röra mig med. Ringer nuvarande hyresvärden ikväll eller imorgon.

Det som har fått mig att tänka extra mycket så är det här med bilplatsen och varifrån jag ska trolla fram en cykel åt mig. Men man kan inte göra små saker till så stora, allt har antagligen en lösning. Sen skulle jag behöva få hyresavtalet så jag får lämna in det till Kela (Fpa). Måste gå dit imorgon och fråga om de verkligen behöver det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0