Netti

Sitter som bäst och laddar ner en hel massa nya låtar.. :)
Väntar på att C ska komma hit och dricka lite alkohol med mig. T ska iväg till Netti med några kompisar, men vete sjutton när... C och jag ska också dit, men först ska vi vara här och dricka lite. Kul att få fara ut för en gångs skull, det är en evighet sedan vi har varit till Netti!! Farligt så inte Jakobsdagarna var senast? :S Huujeedamej ändå... Stadshotellet besökte jag väl senast i vårvintrast någongång :P Men har inte så stort behov av att åka dit heller.... Får se vad kvällen bär med sig.

T och jag har nu bestämt oss för att åka till Sotka och beställa soffgruppen på måndag. Vi har nog kommit fram till att vi inte hittar några soffor för just det där priset. Dyrare kan vi köpa sen då jag har mera pengar att lägga ut... Nu räcker det bra med den summan som vi båda lägger ut :)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jodå här e d bara bra...:) det är lugnt för tillfället på jobbet och det är VÄLDIGT SKÖNT! men det blir nog stressigare snart igen så...:/ Jepp vår soffgrupp e nog från Sotka, de är ju några år gamla men jag tror de har dem kvar där, för min bror köpte för två veckor sen och hans var precis som våra men en nyans mörkare blå... vilken färg har ni planerat att ta?

2008-10-18 @ 18:48:19
URL: http://asasplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0