När lusten inte faller in

Idag är en sådan "tråkdag" som jag skulle kunna ägna åt tentläsning, hur bra som helst. Men jag har verkligen inte lust, därför fördriver jag tiden med en hel massa annat onödigt tråk.

Gubben min hamnade plötsligt på jobb, det var någon kabel som hade spruckit (?) någonstans som måste fixas med detsamma. Jag fick just meddelande om att det lär ta någon timme ännu innan han är hemma. Vi har inte ätit något ännu idag och jag kan inte direkt göra maten i förväg åt mig själv heller. Har menat fixa potatismos, och uppvärmd mos är det vidrigaste som finns!

Men nu skiner äntligen solen efter en hel del regn, så jag ska klä på mig träningskläder och gå ut på en långpromenad... Eventuellt blir det en länk om jag har lust :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0