Mikrobiologi

Det är tent i mikrobiologi nästa vecka och jag har inte ens sökt fram mina papper från ifjol ännu. Känns inte så bra att vara tvungen att läsa på ett ämne som man hade föreläsningar i för ett år sedan. Men jag ska försöka, måste ju klara tenten nu i höst.

Idag har jag jobbat och det var en mindre rolig dag... Men det är just sådana här dagar man får trampas med inom vården, speciellt då man jobbar med äldre människor.

Det var skönt då arbetsdagen tog slut och jag fick åka hem.. :) Vi har varit och beställt våra soffor idag, så nu är jag en halv soffgrupp rikare och mycket fattigare :) Fast vi får ju inte dem innan december, men iallafall.



Kommentarer
Postat av: Mia

Men tänk på mig då som måste skriva det nästa år :)Suck. Dock inte mikrobiologi, men fysiologi. Undrar hur det kommer gå nästa år då man kommer tillbaka. Tyvärr, så måste jag börja på ny klass :(

2008-10-20 @ 19:30:44
URL: http://miareser.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0