Knäpp

Börjar tro att jag har blivit fullkomligt knäpp. Det är inte normalt att man ser på film kl.03.00 en natt. Men efter att jag hade legat vaken en bra stund inatt och inte kunde somna, så satte jag på Mamma Mia filmen som jag har laddat ner under kvällen igår. Kollade nog säkert 45 minuter, men sen minns jag inte så mycket av filmen längre :) Somnade ju såklart.

Blir att se om en hel del ikväll, minns ju inte riktigt vad den handlade om =]

Vi börjar först kl. 13 idag. Dock så ska jag åka till skolan om ungefär 45 minuter för att äta och undvika kö. Blir att sitta och tråka i datasalen fram till föreläsningen då.

(Annars så börjar jag bli irriterad då jag inte får klockan här i bloggen ändrad till finsk tid. Jobbigt att ha svensk...)

Kommentarer
Postat av: Mia

Vad kul att du flyttar. mankan ju int ha vilka krav som helst, ännu. Som du ju skrev. Felix står o storgråter i sängen, han vill int somna. Jaså, så ni har höstlov nu, va kul det låter. Då får man förtjäna lite pengar :) Jodå. De skulle sitta fint med ett litet brev nu :)När flyttar du?



KRAM

2008-10-09 @ 12:42:57
URL: http://miareser.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0