I väntan på mat..

... har försökt hur länge som helst att hålla listor borta från bloggen. Men, here we go... Måste ju få bryta mot reglerna någon gång också.


ALLMÄNT
Namn: Malin
Piercingar: Har haft i näsan, men den åkte bort i vårast. Har bara vanliga hål kvar i öronen
Tatueringar: Nej, men skulle gärna vilja ha en liten vid vristen
Längd: Eeh, typ 161 cm
Skostorlek: Beror lite på skorna, men vanligast 37 (ibland 36)
Hårfärg: Brunt med ljusa slingor
Är du kär i någon: Absolut!
Önskar du att du bodde någon annanstans: Njää, jag trivs i Jakobstad. Kanske i en annan lägenhet då.
Tycker andra att du är attraktiv: Vad vet jag
Vilket shampoo använder du: Oftast L´oreals för färgat hår, men nu just något från Dermosil
Vilken parfym använder du: Nyinköpta Paris Hiltons 'Can Can', Ralph Lauren eller Escada
Vad är du rädd för: Spindlar är det värsta jag vet
Gillar du att tvätta: Går väl ann, så länge jag inte behöver hänga upp tvätten :)
Gillar du Berg-och-Dalbana: Jupp

SENASTE
Film du hyrde: What happens in Vegas
Film du köpte: Ingen aning
Låten du lyssnade på: Britney Spears 'Womanizer', som för övrigt inte är så riktigt bra
Låten du hade på hjärnan: Hmm, ingen aning
Låten du laddade ner: Minns inte
Personen du ringde: Mamma
TV program du tittade på: Andra Avenyn
Personen du tänkte på: Pappa

FAVORIT
Mat: Tortillas och de flesta pastarätterna
Låt: Duffy - Mercy
Sak att göra: Vara lat, umgås med T, vänner och familj
Sport: Hmm, jaa... Säg he. Promenader går ju alltig ann
Dryck: Det mesta
Kläder: Jeans!
Film: Kommer alltid att vara Pearl Harbor, fast jag numera är trött på den p.g.a att jag har sett den miljontals gånger
Bil: Min såklart ;) Nånej, en mazda skulle inte sitta helt fel. Inte heller en Audi quattro

ANTAL
Gånger du varit kär: På riktigt så en gång
Gånger ditt hjärta brustit: En gång
Hjärtan brustit på grund av dej: Vet inte, en tror jag
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Säkert någongång 
Ärr du har på kroppen: Jo, men inga stora

SENASTE
Bok du läste: Ta livet av mig mamma, av Marianne Käcko
Personen du fick mail av: Reklam
Personen du fick brev av: Lokalförsäkring
Personen du fick sms av: Timo
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Åratal typ

ÖVRIGT
Vad har du gjort idag: Jobbat
Var det kul: Nåjaa, syns ju på kontot sen :)
Hur tidigt stiger du upp: Beror på vilken dag på veckan det är, men så sent som möjligt om jag får välja
Gillar du att slåss: Nej
Vad ska du göra ikväll: Snart äta, se på TV, ut och gå med V
Är du seriös: Jaa-a
Vad är du allergisk mot: Har fel av laktosintollerans
Var har du ont: Fötterna
Använder du hårspray: Skulle inte klara mig utan!
Kan du stå på händer: Har aldrig försökt, men knappast
Favoritserie: Andra Avenyn såklart

ÖVRIGT MER
Salt eller socker: Beror på humör
Gillar du ketchup: Japp
Är du glad nu: Joo, men slö
Var du glad igår: Njaa, kanske jag blev det då T kom hem från jobbet
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Joo
Vad dansar du till: Musik
Stockholm är: Sveriges huvudstad
Göteborg är: Nära Danmark (?:D)
Kan du sjunga: Jo, en annan sak om det låter för något :)
Mer värt än guld: Min T, vänner och familjen
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti
Ett land jag helst vill besöka: Thailand
Sparar till: Jaa, mycket !:)
Väntar på: Att maten ska vara färdig så vi får äta
Pålägg som gäller: Smör, ost och skinka!
Dagens dryck: Kaffe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0