Dödstrött

Gaah vad jag är trött! Trodde jag skulle somna i slutet av sista föreläsningen idag. Jobbigt att vara i skolan till 17.00... Börjar nog hellre tidigare från morgonen än är i skolan ända tills kvällen... Efter nästa vecka  (som för övrigt är undervisningsfri) så kommer det dagar då vi hamnar att vara i skolan tills kl. 18.... Urrk! Nåja, iallafall skulle jag kunna gå och sova, men då kan jag ju drömma om att jag får någon nattsömn.

Konstaterade just att det är skitkallt här i lägenheten fast jag skruvade upp batterierna förra veckan.. Hmm...
Hoppas jag snart slipper härifrån!

Kommentarer
Postat av: Mia

OOOOOpps. såg inte alls din kommentar. Ursäkta för mina anklagelser. Så ni måset vara i skolan så läng. Men ja minns att förra året var två-orna oxå till 18. Usch, undrar hur det känns att börja nästa år. Skall bli kul att läsa men inte med en ny klass.



Okej, inte skall man ännu börja tala om tillökning. :) Man hinner nog :)



Kramhej

2008-10-07 @ 19:11:05
URL: http://miareser.blogspot.com
Postat av: Nina

Ja huhhu, hur ska man orka? Dessutom börjar vi 8 den ena dagen :S

2008-10-07 @ 19:13:58
URL: http://niini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0