Tiden springer iväg

Konstaterade just hur lite dagar det egentligen är tills jul. Har inte riktigt hunnit med att tänka på att det verkligen är mindre än en månad tills 24 december.


» Sofforna som vi beställde för sex veckor sedan kommer om ungefär en vecka! Sju veckors väntetid lät som en sjukt lång tid då, men de är ju snart här och jag tyckte att vi nyss beställde dem!


» Jag och min pojkvän har 4-års dag imorgon. Hallåå, var det inte för bara några månader sedan som vi hade 3 år?!


» Instels julfest närmar sig med stormsteg. Konstaterade idag att det bara är två veckor (på fredag) tills den dagen, trodde det var mycket längre. Hmm, kanske jag måste börja fundera på vad jag ska klä på mig..


» Eftersom det bara är två veckor kvar till julfestet så betyder ju det att det bara är två fredagsfinaler kvar av Idol innan den "riktiga" i Globen. Det har gått otroligt fort, tycker att Idol just började (Ja, Idolfantast som jag är - men suger rejält nu utan Anna, hon och Kevin skulle ju stå i Globen juh).


» Endast två veckor kvar i skolan innan jullov förutom denna... VAH!? Tycker ju att vi just började!! Inte konstigt att vi ska ha alla finskatenter inom loppet av drygt en vecka.


» T fyller snart 23 år, tyckte han just fyllde 22.


» Vi åker till Åland om knappt fem veckor.



Jaa jag hinner ju inte med. Och eftersom finskatenterna närmar sig så ska jag börja läsa på första deltenten ikväll. Nog för att jag redan har tjuvstartat, men riktigt på allvar alltså.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0