Nytt

Har varit in till stan en sväng nu på förmiddagen, vi börjar först kl 13.00 idag så. Var till Anttila och köpte nya gardiner till tv-rummet i Jakobstad (måste ju skriva VAR eftersom jag vistas i två lägenheter..). De vi har nu felar inget, men de är blåa och passar därför inte in längre då vi får våra nya soffor. Nu blev det gräddvita med bruna rutor i "grupp" lite här och var. Kanske jag lägger upp en bild sen nångång då vi har fått våra nya möbler. Det är bara en ny matta som fattas, den ska vi väl nog också hinna skaffa så småningom!

Bestämde mig för att åka till skolan och äta då jag var på stan. Ville ha husmanskost och man hittar knappast billigare mat än här. Så dagens lunch blev en supergod köttsoppa med pannkaka och sylt. Njami!:)
Har suttit och läst lite på morgondagens tent nu medans jag har väntat att klockan ska gå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0