Helg!

Då har vi återigen fredag här. Har varit ledig idag och jag tänkte sova länge imorse men vaknade rätt så tidigt med sjuk mage (har haft det i princip hela natten). Vi har inte heller någon värkmedicin hemma, måste inhandlas idag. Som räddare i nöden hade jag en panadol i handväskan så jag klarade iallafall natten. Vissa dagar i månaden klarar jag mig inte utan värkmedicin.

Igår hade vi en lång och tung dag i skolan, 9½ timme. Kom hem rett så sent så jag orkade just inget annat än att ligga på soffan och stirra på tv:n.

Ikväll blir det en skön hemmakväll med Idol. I morgon ska vi åka till farmor och farfar för att fira farsdag, jag ska fixa till en tårta åt honom :) Pappa fick nöja sig med ett kort + en veikkaus julkalender och en onnen sanat. Lite synd då man inte har möjlighet att fira sin egen pappa då det är farsdag, men vad kan man!

Nu ska jag vänta hem T så vi småningom får åka och handla helgens mat!

Kommentarer
Postat av: k i m m e l i m

Du vann utlottningen! Skicka iväg ett foto på dig samt inloggningsuppgifter så lägger jag in designen åt dig!

2008-11-07 @ 15:04:50
URL: http://kimmelim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0