Glögg och årets första

Var för en stund sen ute på en promenad i halkan. Det kom snö blandat regn ner. Inte så trevligt då det kommer regn ovanpå snön som vi har fått över helgen så det gällde att vara försiktig. Var via Halpa-Halli på hemvägen och handlade strumpor åt mig (de flesta av mina strumpor har ju hål, konstigt nog...). Glögg och Annas pepparkakor slank också ner i korgen så nu avnjuter jag varm glögg :)

Imorse var jag ute på ett snabbt ärende och i samma veva köpte jag årets första julklapp. Mer än så kan jag inte avslöja här!:) I övrigt så har jag spenderat en stor del av dagen med att läsa på tent. Men jag är typen som inte kan sträckläsa (tappar koncentrationen) så ett X antal pauser har jag nog tagit. Om det absolut inte kommer något på TV:n nu så tror jag nästan att jag ska läsa lite gynnekologi till, sen får det räcka för idag.

Höhh var och tryckte på någon konstig knapp på tangentbordet så texten blev kursiv och nu får jag inte bort det.. Nåja, säkert kan ni läsa för det fast det är med kursiv text en gång.

Kommentarer
Postat av: Mia

vadå årets första julklapp??? ja har köpt nästan alla mina redan :)



Oooops. kram ;)

2008-11-17 @ 22:42:59
URL: http://miareser.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0