Färdigt

ÄNTLIGEN har jag färdig min "egna" del i hemtenten som ska in imorgon. Nu är jag trött på att se allt från artrosis coxae l.dx, DM typ 1, HA, FA, COPD, olika mediciner, preoperativa förberedelser osv.... Icke att förglömma: labbsvaren och referensvärden. Låter kanske som japanska för många, men det är nog bara vardag inom området som jag studerar.

Sitter nyduschad och väntar på Andra Avenyn, men det börjar ju riktigt just... Trött är jag också, tur man får sova imorgon. T och jag har sett på en film ikväll, riktigt skönt att få ligga och vara lat i soffan efter en dag på jobbet. På tal om soffa så är det "bara" ca. en månad kvar tills våra nya anländer *väntar*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0