Torrt

Jag har lite bloggtorka just nu, därav kom ingen uppdatering igår.

Men inget nytt har hänt heller. Jobbade 7-15 igår, gjorde mat och så var vi på en radhuslägenhetsvisning. Det var en totalt besvikelse, såg så bra ut på bild men allt, precis allt skulle man ha varit tvungen att riva ut och lägga in nytt. Vete sjuttsingen hur de har kunnat verdera den lägenheten så högt.
På kvällen ägnade jag mig med Marianne Käckos bok "Ta livet av mig mamma". Börjar så småningom ha ut den läst!

Nu imorn tog jag sovmorgon, vaknade runt 10 :) Duschade, diskade och nu sitter jag här och äter morgonmål. Ska i jobb 14-22 ikväll, det är över en månad sedan sist jag hade kvällsskifte.

Kommentarer
Postat av: I

honde 2:on vi va å skåda på å så va såde. Hede badrume va rikti jävla ekklit,bara vänta e ska kom na kakerlackor springand uvi golve der:S

2008-07-29 @ 11:23:09
URL: http://iiidah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0