Sunny day :)

En till solig dag :) Tur att man är ledig!! Dock blåser det lite, men har ingen aning om det är varmt eller kallt!?

Jag ska så småningom börja traska in till stan. Först blir det ett besök hos kosmetologen och efter det måste jag till Halpa-Halli och köpa lite diverse hygienartiklar så vi får med oss till Tammerfors. Sen senare har jag frissatid 15.00, ska dock bara klippa mig och få någon fason på luggen!

Mot kvällssidan ska vi till T:s föräldrar och äta Nisses biffar (världens godaste lokalgrillbiffar!!).... Sedan blir det väl att gå och tuta ganska tidigt ikväll så vi orkar upp imorgon bitti :)

Nåja, nu ska jag göra mig iordning då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0