Nyfärgat

Idag började jag dagen med ett frissabesök. Lite tidigt för min del men jag lyckadest nog ändå ta mig upp ur sängen på något konstigt vis.

Anyway, nu har jag då nyfärgat och uppklippt hår. Det blev en kall mörkbrun med lite inslag av en varmare nyans samt ljusa slingor. Nöjd är jag, hoppas bara att färgen orkar hålla i sig en bra tid nu då.
Men blä vad det ska vara dyrt att gå till frissan! :/

Vi hade planerat att åka till bostadsmässan idag, men det blev inget. Om vi åker så väljer vi nog en annan dag än en fredag, och så väntar vi tills lite längre fram då folkmängden förhoppningsvis avtar. Istället så står fönstertvättning på schemat, lååångt ifrån roligt :( Men det ska ju göras, för snart ser vi ju inte ut längre!

Ska snart åka och handla fönsterputsmedel.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Va kosta e ? Ska nästa torsda ja så.. :D

2008-07-18 @ 13:39:13
Postat av: Nina

Ni ska håll er från mässan! Är ju Fans påfund hela skiten! bara en massa dårar om ställer sig hur som helst så man inte slipper hem...

2008-07-22 @ 17:14:23
URL: http://niini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0