IDEAPARK & SÄRKÄNNIEMI



Som sagt så åker vi och storshoppar till Tammerfors imorgon då :) Ska bli kul!! Jag ska iallafall se om jag hittar ett par ballerinor, sedan får jag se vad annat jag hittar :) Sen så blir det Särkänniemi på söndag..
Kommer nog att ta med kameran (påminner mig själv) så laddar upp några bilder sen!

Vi kommer hem på söndag kväll, antagligen ganska sent. Så nästa blogguppdatering blir väl någon gång på måndag då!
Ha ett trevligt veckoslut och så hoppas vi på fortsatt bra väder (trots att vädergubbarna lovar regn)



Kommentarer
Postat av: Kim

Ja, så tycker jag också. Åtminstone om man som sagt fått den gratis. Men nu när jag tar betalt för mina designs så sätter jag inte ut en bildlänk till mig, utan endast en vanlig textlänk under kategorin länkar.



Är det nåt speciellt med shopping i tammerfors eller? :P



Ha en fin helg!

2008-07-04 @ 21:35:14
URL: http://mammamuuu.blogg.se/
Postat av: Kim

Jaha det visste jag inte. Nu vill ju jag också dit och shoppa! =)



Leon är 1 år om en månad. ;)

2008-07-04 @ 22:06:25
URL: http://mammamuuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0