Det känns som om jag är full

Eftersom jag vaknade alldeles för tidigt efter några timmars (dålig) sömn så hinner jag med en liten uppdatering innan vi åker söderut.

Rubriken säger väl allt. Efter att ha kommit hem strax efter 07.00 imorse och somnat först runt 08.00, för att sedan vakna 11.30, så gör en lite dåsig. Skulle nog behöva två timmars sömn ännu, men kände mig så äckligt smutsig då jag vaknade så var bara tvungen att gå i duschen.

Vi ska väl snart åka, T får lov att köra Seaten iallafall till Oravais så jag får hälla i mig en battery samt kvickna till lite. Vill inte riskera att jag somnar vid ratten.

Jo, en sak till... Herregud ändå vad det har hällregnat precis hela natten!! Sjukt hur mycket vatten det kan komma ner egentligen...

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ja ha no mang gang å fundera vilken j*vla granne vi har... han sku kuna ta sitt pick och pack å fara...!

2008-07-09 @ 20:07:13
URL: http://asasplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0