Automatisk ögonbrynsplockare


En sånhär grej har jag varit och investerat i idag, fast då i rostfritt stål. Trodde den skulle vara bättre än en vanlig pinsett, men jag vet inte. Testade nog men fick inte riktigt bort ögonbrynsstråna.. Kan ju också bero på att de knappt har vuxit ut ännu men... Måste testa igen någon annan dag!
Köpte på samma gång en ny mascara och en ögonskugga åt mig. Tillräckligt dyrt blev kalaset, men jag konstaterade att jag handlar smink så sällan! Är kanske inte så riktigt hygieniskt att använda alltför gamla ögonskuggor heller...

Nåja, nog prat om smink :)

Denna kväll har nog farit den också. Var ut på en långpromenad och nu har jag just ätit. Kollade just att det inte kommer något på tv ikväll, så sticker snart iväg till makuuni med hopp om att jag hittar någon film att se på.

Såg just på veikkausliigas hemsida att Jaro ligger under med 2-0 och matchen närmar sig slutet, så jag får hem en sur pojkvän inatt :(


Kommentarer
Postat av: K i m m e l i m

Ja smink är verkligen svindyrt! Jag tycker det är roligt med alla fina färger man kan välja mellan till ögonen osv men jag köper nästan aldrig smink om jag verkligen inte behöver något. Som t ex mascara.

2008-07-13 @ 22:01:38
URL: http://mammamuuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0