Lazy days

Kom på att jag inte har uppdaterat här på någon dag nu. Men jag gör ju inte så mycket om dagarna heller, latar mig så mycket så jag blir lat att skriva också.

Det som är farligt då man är ledig är att man sover bort halva dagarna. Tycker det bara blir senare och senare, idag steg jag upp halv 12 :)

Den lilla snö som vi har håller på att försvinna, det blir nog en mörk jul i år också  :( Suck... Man får ju inte direkt någon julkänsla då det bara regnar och slaskar i DECEMBER!

Nu ska jag bege mig in till stan och se om jag hittar några snygga SNÖ of Sweden eller Dansk smykkekunst smycken. Jag har en pojkvän som desperat behöver förslag på en julklapp till åt mig. Det tråkiga är ju att jag vet ju allt vad jag kommer att få av honom i år då, men jag är väl inget litet barn längre.. :)
Sen blir det att slänga ihop en kaka, det blir kalas här på lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0