Julveckan!

Hej hallåå!

Idag är jag på ganska bra humör, det är ju dan före dan före dopparedan idag! Hade trott att jag skulle vara helt ledig och sysslolös idag, M hade tänkt komma hit och jag hade menat fixa det sista inför julen. Men så fel man kan ha, fick ett telefonsamtal nu på förmiddagen som i princip löd "Kan du jobba 14-22 idag?" Javisst kan jag det!

Jag hann iallafall ett snabbt varv in till stan idag. Var tvungen att springa in via Halpa-Halli så jag inte skulle behöva svälta innan kl. 22 ikväll. Så nu har jag kokat risgrynsgröt och plommon-russinsoppa =) Supergott! Det gäller att passa på att äta gröt då inte T är hemma, eftersom han totalvägrar allt som heter gröt.

Annars så hade vi det supermysigt vid Sesam igår. God mat, gott vin och trevligt sällskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0