Clean!

Nu har vi städat här hemma :) Det går fort och smidigt då man är två som hjälper till, och riktigt fräscht (stavning?) blev det! Vi satte även in vår nya matta, så nu är allt klart tills sofforna kommer.

Idag hade jag menat läsa hela dagen på tent, men som vanligt så finns det en hel del annat att göra. Men lite har jag nog läst iallafall, men kanske inte tillräckligt. Har även varit på stan och desperat sökt en övredel till julfestet på fredag, och jag hittade något som får heta för "duga". Sen var jag till Prisma och handlade, det tog 45 minuter där från och med att jag plockade upp varorna på kassabandet tills jag slapp hem. Hohho säger jag bara, värsta och råddigaste jag har varit med om i en mataffär!!!

Men nu ska vi göra ett avslut på städandet så jag får dricka glögg och läsa lite till!


Kommentarer
Postat av: ida

Ja ska kanske ti Jeppis ja på tordsda:)

2008-12-08 @ 19:02:05
Postat av: Åsa

Tackar :)

2008-12-08 @ 20:26:30
URL: http://asasplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0