Visdomstand?

Jag har alltid levd i hoppet om att jag aldrig kommer att få visdomständer. Detta p.g.a att jag är väldigt allergisk (läs:tycker mindre om) mot tandläkare. Det räcker med att jag hatar att åka och lappa hål/rotfylla, inte vill jag uppleva hur det känns att dra ut en visdomstand (antar att det känns som världens hemskaste sak just då man ligger där)...

Men just nu sitter jag och funderar över om en hemsk visdomstand är påkommande i min mun?! Det ilar och värker i ungefär 5 sekunder, sedan är det uppehåll ungefär 2 minuter och så kommer det tillbaka. Det kan förståss vara karies, men det är längst bak i munnen. Hoppas verkligen att det slutar och att jag inte får besvär. Speciellt passligt med tandvärk skulle det ju vara om jag åker till Åland nästa vecka, not.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hede Krooks tyckt ju åt mieg å ja ska måst far å dra ut mina fö ja kommer ti få problem meddi påstod an men ja skiter no i a:D an väjt it naa hande så

2008-08-23 @ 15:27:15
URL: http://iiidah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0