Varför inte närvårdare..?

Satt just och funderade med J på MSN varför vi inte började studera till närvårdare efter nian i högstadiet. Just nu känns det som om det skulle ha varit ett klokt val! Om jag skulle ha haft en utbildning nu så skulle jag inte studerat vidare utan jobbat istället. Är så sjuttsingens trött på allt som har med skola att göra nu... Värre blir det desto närmare skolstarten vi kommer.

Men kan ju trösta mig med att jag får bättre lön med min kommande utbildning än vad jag skulle ha fått som närvårdare.. Dessutom är det nog sjukskötare jag vill bli, men orkar inte studera :(
Nå, två och ett halft år till, det måste gå!


Kommentarer
Postat av: åsa

nope firman betalar... tur e d, för annars sku ja aldri vara här... så sviindyrt...:( hur e läget me dej? kommer du på bc på månda?

2008-08-14 @ 19:56:00
URL: http://asaplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0