Typiskt mig

"Kanske jag svälter mig ikväll nu, får se"
- Det skrev jag i mitt föregående inlägg.

Nu kan jag bara skratta åt det! Det är typiskt mig att säga (i detta fall skriva) så då jag är sur och irriterad...
Självklart har jag fått det ätit nu. Min T var så snäll och for efter stans godaste kebab åt oss (nej, inte Korv Görans), nu är jag proppmätt! Det är faktiskt inte så värst ofta vi hämtar hem snabbmat, så ibland måste man få unna sig lite av det goda.

Sitter som bäst och ser på små söta monkeys på tv :) Blir väl så småningom att börja tänka på sängen så jag orkar upp i morgon bitti.. Förståss är klockan endast snart 21, men iaf...

Kommentarer
Postat av: Kim

Så brukar jag också bli när jag inte ätit. :)

2008-08-15 @ 21:47:14
URL: http://mammamuuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0