Lärare som uppnått pensionsålder

Jädrans lärare som ska jobba fast de är pensionärer! De lever ju ännu på 80-talet och undervisar så som man gjorde för 20 år sedan! Inte kan det väl vara så stor lärarbrist i detta land så skolan inte skulle kunna hitta en ny åt sig? Ni som går i samma skola som mig och läser detta så förstår säkert vem jag talar om.

Nu har jag haft kontakt med de tre lärarna som jag skulle ha haft föreläsning med nästa vecka. Två av dem gav mig tillåtelse att åka direkt, men såklart finns det ju alltid något som ska bråka. Men vi diskuterade saken och det är nu upprätt.

Så kanske dags att börja packa?
Fast ena halvan av mig säger att jag ska stanna hemma.. :(


Kommentarer
Postat av: Nina

Påminner läraren i fråga om ett troll? tror allt ont här i världen beror på alkohol?

2008-08-28 @ 12:41:50
URL: http://niini.blogg.se/
Postat av: Nina

Haha, det har jag inte ens tänkt på :D

2008-08-28 @ 12:50:50
URL: http://niini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0