Tilipäivä...

...on paras päivä!

Lönedag idag. Dock hade jag förväntat mig mer pengar!:O Synd då vi inte fick lönekuverten (argh) så jag får räkna över mina timmar och ersättningar. Får så lov att vänta tills nästa vecka med den saken.
Hyran är nu betald och jag är lika fattig igen. Jädrans pengar som ska ut från kontot så fort de kommer in :(

Jag är helt slutkörd idag, får väl gå och sova runt 19.00 ikväll så jag orkar upp till sju i morgon bitti... Not, men det känns så!

Hungrig är jag också... Undras vad jag ska koka

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag kan skänka dig lite, höll på att trilla av stolen när jag såg vad jag skulle få xD fast.. blir väl skatteåterbetalning nästa år, inte sjutton hade dragit av nån skatt fast jag bad dem...

2008-08-15 @ 17:17:33
URL: http://niini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0