Sysslolös

Oj vad det är tråkigt. Har ingen som helst aning om vad jag ska hitta på :O Skulle ha lust att baka något, men vad? Och vem ska äta upp det då sen?
En promenad skulle även sitta på sin plats, men den räcker ju inte en evighet heller. Går jag in till stan så hittar jag bara något att slösa pengar på :P
Vädret är också lite sisådär. Ibland skiner solen, men överlag tycker jag det är mulet och blåsigt = inget strandbesök.

Kalaset igår var helt ok. Mycket mat (småplock) och goda tårtor!:)

Nej nu tycker jag klockan kan närma sig 16 så vi får åka på vårt "uppdrag" ;)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vad har du för uppdrag på gång...??? :)

2008-08-01 @ 12:30:27
URL: http://asasplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0