Roadtrip

Idag har som sagt T och jag varit till Tuuri då på tu man hand :) Jätteskönt det en gång också!
Vi hittade lite smått och gott. Jag fick handlat det jag for dit för, förutom pennor. Men de får jag då köpa här i stan på bokhandeln.

Köpte en jättefin Björn Borg väska att ha i skolan i höst, exakt en sådan jag har sökt efter men inte hittat! Lite dyr, men ska jag ha så ska jag.. :) Blev att spontant inhandla lite iittala fat också, vi som har så mycket rum i skåpen från förr *nooot* Men det var behövligt!
På vägen hem svängde vi in på ABC i Alavus och slängde i oss lite mat :)

Ikväll har vi båda varit ut på varsin motionsrunda, inte kunde vi ju sticka iväg tillsammans ;) Nånej, men T var ut och sprang och jag tog mig en långpromenad. Dock orkade jag mig iväg så sent så älskling fick fixa till en skinkpaj så länge jag var borta. Så nu ska vi snart äta (igen)!

Ska upp mitt i natten inatt, närmare sagt runt 03.00! Men varför ställer man inte upp för sin pappa :)

Nåjåå, det får räcka med denna uppdatering för idag, nu ska jag checka andras bloggar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0