Min dator är sjuk

....väldigt sjuk dessutom...

Mitt virusprogram har gått ut för ungefär en månad sedan men jag har inte orkat ta mig tid att uppdatera det.
Den senaste tiden har min laptop hakat upp sig ett x antal gånger om dagen, lika irriterad och arg har jag varit varendaste gång. Tog mig tid att ladda ner ett nytt virusprogram ikväll (olaglig som jag är, ups) och nu har det hittat 116 "infections" på ca. 1,5 timme. Stackars dator som är SÅ sjuk :( Infektioner är inget att leka med det inte, något har jag ju lärt mig i skolan ;)

Nåja, ska se nu om jag får upp detta elände rett... Är sjukt trött, har redan varit ett varv i sängen men var tvungen att gå och se om min dator var färdig scannad... Gubben min har nog redan somnat, tycker att jag hör några små snarkningar från sovrummet :)

Så godnatt med er alla, vi hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Nina

Förhoppningsvis är den inte döende, de flesta infektionerna är bara "at risks" och helt ofarliga. Har hunnit ha ett tusental på datorn i Malax men ännu lever den efter 4 år ;)

2008-08-24 @ 15:29:58
URL: http://niini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0