Ledigt

Nu är jag ledig en hel dag innan det blir jobb igen! Ska bli så skönt att få sovmorgon imorgon :) Har ju inte haft någon sedan förra söndagen, ojoj... Inte konstigt att jag är trött hela tiden då jag har varit tvungen att stiga upp runt 06.00 alla dagar...

Har som sagt jobbat idag. Hade menat mig in via stan efter jobbet för att söka lite nya underkläder. Trodde att affärerna stängde 16, men ack så fel jag hade, så fick vara utan då :(
T är och fixar bromsar på sin bil så vet inte när han kommer hem. Börjar bli lite smått hungrig, men måste nog vänta med maten tills han är hemma...

Skulle ha lust att vara social ikväll, men vad ska man då hitta på !?:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0