Lat men ändå duktig

Var otroligt lat imorse, steg upp 11.30 :D Skulle antagligen ha sovit mycket längre, men hade hört min telefon vibrera ett otaligt upprepade gånger då så jag var bara tvungen att se vad som skedde. Trodde först att det var väckarklockan som hade ljud för sig (fast egentligen visste jag att jag tryckte av den tidigare då den ringde), men det visade sig vara ett meddelande. Vad skulle jag förstå då jag halvsover :)

Trots min lathet så har jag varit och handlat, tvättat kläder, städat och diskat idag. Sovrummet lämnade, men får ta det imorgon! Så någon nytta har jag iallafall gjort....

Ikväll vet jag inte vad det blir att hitta på. Är på väntelistan till Sportis men det ser mörkt ut med den saken, skulle nog antagligen ha hört något vid det här laget nu då, då det är två timmar tills passet börjar... Nåja, en annan gång!

Ska gå och lata mig ännu mera i sängen med T :)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hello! Jag ska imorgon kl.11 på bodycombat.. hänger du med? eller e du å jobbar?

Angela och jag ha lagt in oss på måndagens senare pass på bodycombat, fö vi kan int på tisda för tå har vi Pt träff...

2008-08-08 @ 17:49:26
URL: http://asasplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0