Kakjävel!

Ja-a, ursäkta min rubrik men det är just så jag tycker just nu!!!!!

Var på superbra humör och full med energi då jag kom hem från gymmet. Började på med att baka en marängtårta efter att jag hade fått mig duschad, ska ha med till jobbet imorgon eftersom jag börjar sjunga på sista versen.

Men helv*tes ägg! Jag har haskat bort MINST fem ägg (tappade räkningen) eftersom jag skulle skilja vitan från gulan, men gulan gick alltjämt sönder och kom i vitan... Blir ingen maräng av det inte :/ Försökade vispa vitorna med ensdast liiite äggula i en gång, men det blev ju till ingenting - dit for en massa socker också. Dessutom skulle jag ha tårtan så stor så har bara rum med en botten åt gången i ugn, så den andra kommer väl bli platt som en pannkaka nu då den måste stå framme i värmen ca. en halv timme.

Varför ska all mat/bakverk alltid misslyckas då det är någon annan än en själv som ska äta det????!!! *en hel massa svärord*


Suck.... återstår att de hur resultater blir..... Om det inte blir till något så skiter jag i allt och åker och köper en tårta imorgon *not, så rik är jag inte*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0