Härligt skönt

Det är superskönt att ligga nyduschad och lata sig på soffan nu efter ett superb bodycombatpass!! :) Nu har jag skaffat ett tiogångerskort åt mig så här ska det nog tränas (minst) en gång i veckan nu, annars var det ju onödigt att jag slängde 50 € på det... :)

Var bara tvungen att köra en rejäl stretchning då jag kom hem så jag kommer ur sängen imorgon bitti.. Det var ju bara SÅ hemskt förra gången..
Dessutom var jag så full av energi så då jag kom ur duschen så rev jag sänglakanen ur sängen och satte dit nya :) Häärligt att sova med nytvättade lakan!

Nu ska jag läsa lite bloggar och sedan ska jag se om det kommer något sevärt på TV ikväll...

Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0