Droppar & antibiotika

Som tur är så är det inte jag som är sjuk. Det är min lilla T som har gått och skaffat sig öronvärk, så vi var tvungna att vara till farbror doktorn. Han hade väldigt inflammerade örongångar så han fick antibioktika x 2... I dropp- och tablettform. Nåja, bara att preparera sig :)

Själv så har jag inte kännt mig ett dugg hängig idag. C-vitaminer hjälper faktiskt då man börjar känna sig smått sjuk. Har ett arbetsskifte kvar av mitt sommarjobb och det är imorgon natt.

Ännu är det oklart om jag slipper iväg till Åland på fredag eller om jag måste stanna hemma :O Lite orka är det ju nog att inte kunna packa eller något, men förhoppningsvis ska jag få tag på lärarna imorgon... Om inte, så jaaa... Vet jag inte vad jag ska göra...

Har så dåligt samvete över att jag åker och lämnar T en hel vecka också :( Främst så är det ju helgen jag tänker på mest, eftersom det är veneziansk och allt :/ Vad skulle nu inte han klara sig, men ändå!!!
Kan trösta mig med att M åker ju som au-pair ett år och har gubben på ett år i militären.. Det är nog liiiiite värre det!

Jag är glassnål.. B&J skulle sitta super!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0