Botemedel mot shoppingberoende?

Finns det något botemedel mot shoppingberoende?

Nu har jag varit i farten igen. Men denna gång köpte jag något jag verkligen behöver: ett par nya jeans!
Nu får det så lov att vara slut med allt shoppande. Men inte mig emot, nu har jag i princip allt jag behöver inför hösten. Skippade jackan, köpte ju en ifjol som jag knappt har använt något. Så den får hänga med en höst till!
Om jag åker till Åland imorgon (jaa, fortfarande inte säkert) så får nog shoppingen bli där! Kanske gå på stan, men allt är ju ändå så himla dyrt i klädväg på den där ön.

Kommentarer
Postat av: Nina

Har varit otroligt hård på shoppandet sedan jag fick min lön, gick 200 ege på två dagar :S plus lite annat som jag köpt här efteråt..

2008-08-28 @ 12:12:10
URL: http://niini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0